Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Alexandra :* - 3 mars 2014 19:13

Ja, hej. 

I morgon har jag prov, kommer bli kuggad! (Jag vet det) För jag minns inte mycket och gjorde inget under lovet. (Hade glömt) Och min text på det jag ska läsa... Ja, jag vet inte vad det är!

Det är nästan bara som en stor klump som sitter ihop. Asså, vafan har jag gjort?! Snälla någon snäll människa som kan komma hit och hjälpa eller?!?!

OMG, Jag kommer vara så död snart!!   

Nej, vänta. "Hehe" Kan ju fråga om jag kan göra det senare och prata med lärarna! "Hehe" Yeyyy!! ^.^

Nej, men annars i bästa fall så får jag göra om det fast då får jag papper och så vet jag ju vad som kommer på provet.. Haha, hur smart kan man va?   

Ps. OMG!! Äntligen en kompis loggade in och skikcar över allt!! Kommer kanske inte kugga! ;) Men det är typ 20 sider jag måste göra, idag... Fuck.


Fast kommer få göra om i vilket fall som helst.. (SUGER på det ämnet!) 


Ha en bra dag alla, ska plugga så jag dör. "Hoppas jag gör det" 


Och ett tips. Se alltid till att kolla så ALLT funkar och att du har ALLT för annars.. Vem vet?!


Kramizzzz! :*



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, i den här bloggen kommer jag vara annonym men kalla mig Alexandra. Är annonym för då kan man dela med sig av allt utan at någon vet. ^.^ Hoppas ni kollar in bloggen mer! ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super bra!!
 Fin
 Sådär
 Dålig
 Kass
 Har sett bättre
 Du borde ändra lite saker

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards