Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

Tillbaka! ;) :* ^.^

Av Alexandra :* - 7 mars 2014 23:36

Hej, ledsen att jag inte har bloggat på ett tag. Har haft feber så jag har typ bara sovit, dygnet runt. Men är helt frisk nu!     Glömde även bort lösenordet till bloggen. Borde kanske skriva upp det...

Men nu ska jag försöka börja blogga igen och hoppas att alla gillar bloggen! ^.^ 

Ärdet bara jag eller har typ alla 12 åringar blivit värsta "fjortisarna" eller vad man ska säga? Liksom när jag var 12 då cyklade jag sminkade mig inte eller något! 

Och alla 12-åringar nu "O.M.G!! :O Jag glömde att sminka mig!! :O " Undrar var gamla tidens ungdomar tog vägen? De var INTE själviska men de nya ungdomarna är JÄTTE själviska. Såg en ung tjej med sina kompisar gå på en dam och de säger "Vafan, akta dig!" Asså, usch. Får dåligt samvete.

Sen går de där med Iphone och tror de e så jävla coola och sen kommer jag, Osminkad gammal mobiltelefon och bryr mig om andra inte om mig. Önskar även att de inte uppfann "Twerk"..   


Jag ska i alla fall hålla mig till det jag älskar. Min familj och djur. Och mina vänner. Inte som de andra som säger "jag ska hålla mig till mina vänner så vi kan gå runt och shoppa loss" 


Det var nog allt. Ska gå och sova nu, super ont i halsen. Kan inte prata..   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra :* - 4 mars 2014 20:01

Hej alla. (SÄMSTA DAGEN NÅGONSIN!!) Började med att komma för sent till skolan.. Sen provet. Var typ 20 fråger men jag fattade bara vad det stog på EN FRÅGA!!  Jag kommer helt klart kugga. Jag kuggar ALLTID! Sen gör jag om och brukar få ett b...

Av Alexandra :* - 3 mars 2014 19:13

Ja, hej.  I morgon har jag prov, kommer bli kuggad! (Jag vet det) För jag minns inte mycket och gjorde inget under lovet. (Hade glömt) Och min text på det jag ska läsa... Ja, jag vet inte vad det är! Det är nästan bara som en stor klump som sitte...

Av Alexandra :* - 2 mars 2014 18:21

Hej, jag hade tänkt att prata om Vines. Men det blir inte av. Jag kommer inte på något att säga!      Så jag ska bara prata om... ja, något i alla fall.. "Hehe" Ni kan väll skriva i frågor eller kommentarer vad ni gör?  "Hehe" bara för jag ...

Av Alexandra :* - 2 mars 2014 01:52


   (Tog den bilden för att den var rolig och för att visa att det är typ det jag ser varenda gång jag kommer för sent.  "ehe" ^.^ )  Hej, tänkte bara göra typ som ett snabb inlägg. "Min kompis ville" Nästa gång tänkte jag blogga om vad jag tycker...

Av Alexandra :* - 1 mars 2014 19:06

Hej, först tänkte jag berätta vad jag menar med "Olika känslor". När jag sa "Olika känslor" menar jag att jag ska berätta tillexempelt ~Hur det känns att vara ensam, blyg och det ni kanske aldrig fattar, hur de andra känner säg. Fattar ni? Hoppas n...

Presentation

Hej, i den här bloggen kommer jag vara annonym men kalla mig Alexandra. Är annonym för då kan man dela med sig av allt utan at någon vet. ^.^ Hoppas ni kollar in bloggen mer! ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super bra!!
 Fin
 Sådär
 Dålig
 Kass
 Har sett bättre
 Du borde ändra lite saker

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards