Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

15 saker om mig! ^.^ :*

Av Alexandra :* - 1 mars 2014 00:50

Först innan jag gör "15 saker om mig" Så skulle jag bara säga. 

Hehe, typiskt mig. Som sagt är uppe sent är efter 12, så NY DAG!! ^.^ Nu kommer de, gör ett inlägg senare ikväll också.   

   "Dont ask why I took that"  Och så är det första Mars! :D

 

1. ÄSLKAR djur! ^.^

2. Har ridit/rider på ridskola, tar även hand om ett par stycken. ^.^

3. Musik är mitt liv! Lyssnar på det dygnet runt!  

4. Har en super konstig humor!  

5. Är inte självisk/Delar alltid med mig.

6. Tänker på andra mer än mig själv ibland.

7. Står alltid upp för mina kompisar.

8. Älskar hästfilmer.

9. Har egna djur.    ("sweeeet")

10. Jag har en "sjukdom" -

11. Hatar folk som röker. (de stinker skit)  

12. Hatar när folk kallr mig för dumma saker!  

13. Stannar ofta uppe sent sen vaknar tidigt.. 

14. Hatar människor som spammar mig med meddelanden!!  

15. Tycker att såna som skriver super korta inlägg på sina bloggar inte borta ha en blogg ens.   

  

Det var 10 saker om mig.   

Jag skrev ”ridit/rider” för att jag har börjat, slutat och sen börjat och slutat igen. Vet inte riktigt varför, men som man säger ”YOLO ~ You Only Live Once” Hehe, eller vad ska man säga? ^.^

Skrev även på nummer 10 ”sjukdom” så för att jag har läst på internet och då stog det på en sida att jag hade den sjudomen men på en annan att jag inte hade den sjukdomen. Alltså svårt att förklara här, men typ att jag har en sjukdom men ändå inte. ”confused”


Jag har alltid varit en som tänker på alla mina kompisar än mig själv, ex. Om vi åker skatebord och hon och jag ramlar. Men jag får ett större sår än henne/honom, då går jag till hon/han och bara typ ”OMG!! Du blöder!! Fort ring ambulansen!” Ja, typ så. ”Överreagerar”  ^.^ (Kan inte åka skatebord but whatever ^.^)

Och om någon går på min kompis när jag är där med hon/han, då går jag på den han/hon. Eller om min kompis ringer mig och berättar exakt vem som gjorde det så är det kul att skrämma upp den i börjar, typ ringa med dolt och säga ” i will find you and i will kill you” hehe, bara för skoj. Sen dyker jag upp när den minst anar det! ^.^

 

O, ja juste. Ska försöka hinna med råd varje gång jag bloggar så nu ska ni få ett.

”Tänk på dina kompisar så tänker de på dig och er ~friend chip~ kommer att hålla längre. Bry dig om din kompis så bry den sig tillbaka! ^.^” Hehe, super fin text! ~not ~  

 

Ja, det var det här inlägget, hoppas ni gillade. Hörs nästa gång! ^.^

 

Ps. Jag tänkte skriva ganska långa texter så ofta jag kan, för de som skriva korta tråkiga inlägg brukar ha minst inlägg för de är inte "intressanta" så, ja. och skriv gärna fråger! :*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra :* - 7 mars 2014 23:36

Hej, ledsen att jag inte har bloggat på ett tag. Har haft feber så jag har typ bara sovit, dygnet runt. Men är helt frisk nu!     Glömde även bort lösenordet till bloggen. Borde kanske skriva upp det... Men nu ska jag försöka börja blogga igen och ...

Av Alexandra :* - 4 mars 2014 20:01

Hej alla. (SÄMSTA DAGEN NÅGONSIN!!) Började med att komma för sent till skolan.. Sen provet. Var typ 20 fråger men jag fattade bara vad det stog på EN FRÅGA!!  Jag kommer helt klart kugga. Jag kuggar ALLTID! Sen gör jag om och brukar få ett b...

Av Alexandra :* - 3 mars 2014 19:13

Ja, hej.  I morgon har jag prov, kommer bli kuggad! (Jag vet det) För jag minns inte mycket och gjorde inget under lovet. (Hade glömt) Och min text på det jag ska läsa... Ja, jag vet inte vad det är! Det är nästan bara som en stor klump som sitte...

Av Alexandra :* - 2 mars 2014 18:21

Hej, jag hade tänkt att prata om Vines. Men det blir inte av. Jag kommer inte på något att säga!      Så jag ska bara prata om... ja, något i alla fall.. "Hehe" Ni kan väll skriva i frågor eller kommentarer vad ni gör?  "Hehe" bara för jag ...

Av Alexandra :* - 2 mars 2014 01:52


   (Tog den bilden för att den var rolig och för att visa att det är typ det jag ser varenda gång jag kommer för sent.  "ehe" ^.^ )  Hej, tänkte bara göra typ som ett snabb inlägg. "Min kompis ville" Nästa gång tänkte jag blogga om vad jag tycker...

Presentation

Hej, i den här bloggen kommer jag vara annonym men kalla mig Alexandra. Är annonym för då kan man dela med sig av allt utan at någon vet. ^.^ Hoppas ni kollar in bloggen mer! ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super bra!!
 Fin
 Sådär
 Dålig
 Kass
 Har sett bättre
 Du borde ändra lite saker

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards