Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Alexandra :* - 2 mars 2014 18:21

Hej, jag hade tänkt att prata om Vines. Men det blir inte av.

Jag kommer inte på något att säga!   


Så jag ska bara prata om... ja, något i alla fall.. "Hehe"

Ni kan väll skriva i frågor eller kommentarer vad ni gör? 

"Hehe" bara för jag har så jävla tråkigt att jag till och med prtar med mig själv och med en film. 

Ibland undrar jag vem det var som kom på att prata med sig själv och varför!?

Ja, livet är väll så tråkigt på kvällarna och man kna inte heller osmna så vad ska man göra?!

Ställ gärna fråger så att jag kan sitta och göra något i alla fall.

Det är den andra mars och söndag. Alltså att det är SKOLA I MORGON!!    Usch, vill verkligen inte.. 

Nej, men "lev i nuet" det är snart helg igen passar på och göra inget utan bara plugga. Har prov i veckan som jag inte läst på! :D  

Snälla skicka in fråger om vad ni gör eller om ni har fråger om mig. Har bara så tråkigt så att jag dör.


Skriver kanske i morgon kommer skriva mindre eftersom det är skoldgar, Hej då! :*


  ~Let the sun go up in you and forget the darkness in you~


Av Alexandra :* - 2 mars 2014 01:52

   (Tog den bilden för att den var rolig och för att visa att det är typ det jag ser varenda gång jag kommer för sent.  "ehe" ^.^ ) 

Hej, tänkte bara göra typ som ett snabb inlägg. "Min kompis ville"

Nästa gång tänkte jag blogga om vad jag tycker om "vines" och annat.


Ja, i morgon är det skola igen (är söndag nu ju) har haft super kul på lovet! ^.^

Det jag inte fattar är "varför måste vi börja skolan så tidigt? Och ändå så tjatar lärarna om att det är så jävla bra med sömns" Men ska man gå och lägga sig 6 eller vadå?!


Jag har tänk på att lägga utoutfits och annat, men vet inte om det är en sån bra idé eller inte.

Det var nog allt.

Hopas alla får en underbar kväll i mrogn är det en ny dag! Lev i nuet! ^.^

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, i den här bloggen kommer jag vara annonym men kalla mig Alexandra. Är annonym för då kan man dela med sig av allt utan at någon vet. ^.^ Hoppas ni kollar in bloggen mer! ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super bra!!
 Fin
 Sådär
 Dålig
 Kass
 Har sett bättre
 Du borde ändra lite saker

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards