Alla inlägg under februari 2014

Av Alexandra :* - 28 februari 2014 23:01

Hej alla!

Min blogg "goforwardneverback" ~ go forward never back" är en blogg där jag kommer prata om ja, nästan allt tror jag.

Ja, allt utom mitt privat liv. "hehe"

Jag hoppas alla ni som läser min blogg kommer att gilla det jag skriver. 

Och om jag skriver "råd" eller vad man ska säga, hoppas jag att alla börjar följa de. 

Typ alla mina kompisar har annonyma bloggar, så varför inte jag? ;)

Visa gärna den här bloggen för vänner och ha en bra dag, hoppas ni gillade inlägget.   

("Nästa inlägg tänkte jag göra en "15 saker om mig" Så ni vet och hoppas ni kommer gilla den.")

:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, i den här bloggen kommer jag vara annonym men kalla mig Alexandra. Är annonym för då kan man dela med sig av allt utan at någon vet. ^.^ Hoppas ni kollar in bloggen mer! ^.^

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Super bra!!
 Fin
 Sådär
 Dålig
 Kass
 Har sett bättre
 Du borde ändra lite saker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards